غني ترين وبلاگ كسب درآمد از اينترنت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 75388
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


XincBux سایتی معتبر با 10 ماه سابقه

 اسکم شد

امروز میخواهم سایت معتبر کلیکی XincBux را معرفی کنم که حدود 10 ماهه که آنلاین است.  سایت XincBux کارش را از تاریخ April 20, 2010 شروع کرده است.کلیکهای اعضای استاندارد 1 سنتی و نیم سنتی هستند و کلیک رفرالهای اعضای استانداردهم 3 دهم سنتی می باشد.فقط با بانک آلرت پی کار میکند و به خاطر هکرها پرداخت آن را از اینستند و فوری به دستی تغییر داد که معمولا 24 ساعته و نهایتا 7 روزه پرداخت میکند.

یکی دیگر از خوبیهای سایت XincBux آپگریدهای 3 ماهه آن است که ریسک کار را تا حد زیادی پایین می آورد.این سایت 3 نوع آپگرید دارد که میتوانید جزئیات آن را در ادامه مطلب ببینید.

لینک ثبت نام


برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: Reza تاريخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:xincbux,com,ptc,pts,ptr,pay to click,legit,سایتهای کلیکی,کسب درآمد از اینترنت,bux, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

معرفی OnBux دومین سایت درآمدزای کلیکی

 

امروز مي خواهم سايت كليكي خوب OnBux را به شما معرفي كنم كه مي توانيد از آن به عنوان يك سايت سرمايه گذاري خوب استفاده كنيد.با كمي ريسك پذيري و كمي صبر و حوصله و پشتكار مي توانيد به درآمد خوبي برسيد. البته به شرطی که شانس با ما يار باشد و اين سايت هم مثل neobux كارش را به خوبي ادامه دهد و اسكم نشود.

سایت OnBux در تاریخ 2010/6/9 ایجاد شده و با 4 بانک معتبر بین المللی LibertReserve,Alertpay,Paypal و Neteller طرف قرارداد می باشد و در شرایط عادی پرداخت آن فوری و آنی می باشد و حداقل پرداختش 2$ است.

در ابتدا ثبت نام كنيد. براي ثبت نام بر روي لينك و يا بنر زير كليك كنيد و ثبت نامتان را تكميل كنيد.

لينك ثبت نام 

 

برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: Reza تاريخ: شنبه 19 / 11 / 1389برچسب:onbux,com,best ptc,ptc,pts,paid to click,سایتهای کلیکی,سایتهایptc,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,درآمد در منزل,بهترین سایتها,سایت آنباکس, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

TeoBux سایت کلیکی ایرانی


سايت کلیکی TeoBux يك سايت جديد ايراني است كه بعد از مدتي آزمايشي كار كردن و کمی وقفه رسما فعاليت خودش را شروع كرده است.

اين سايت با شكل و شمايل سايتهاي خارجي ظاهر شده است ولي با زبان فارسي و پرداخت پول به تومان و از طريق بانكهاي داخلي ، البته اعضاء اگر تمايل داشته باشند مي توانند از طريق بانكهاي اينترنتي خارجي هم پول وارد سايت كنند و معادل ریالی آن را برداشت کنند.

  

لینک عضویت

 

 

 برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: Reza تاريخ: پنج شنبه 7 / 11 / 1389برچسب:Teobux,com,ptc,pts,bux,onbux,neobux,سایت معتبر ایرانی,بهترين سایت کلیکی,بانک ایرانی,تومان,کار در منزل,کسب درآمد از اینترنت,توباکس,سایتهای معتبر و جدید, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

XtremeBux پرداخت با ليبرتي و آلرت پي

این سایت تعطیل شد

سلام دوستان

سايت xtremeBux از تاريخ November 15, 2010 ايجاد و از December 2, 2010 رسما كارش را شروع كرده است و با ليبرتي هم پرداخت دارد و حداقل پرداخت آن 2$ مي باشد.به 1000 نفر اول هم به مدت 6 ماه Pioneer مجاني ميداد.

هزينه هر رنت رفرال براي يك ماه 25 سنت مي باشد كه هر چي تعداد رنت رفرالتون بيشتر شود هزينه شون هم بيشتر ميشود كه جزئيات بيشترش رو ميتونيد در سايت xtremeBux  پيدا كنيد.

 

لينك ثبت نام

 

 

برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: Reza تاريخ: یک شنبه 1 / 11 / 1389برچسب:xtremebux,com,best ptc,ptc,pts,paying ptc,كسب درآمد,كسب درآمد اينترنتي,كار در منزل,سايتهاي كليكي,بهترين سايتها,سايتهاي در حال پرداخت,سايتهاي معتبر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

*با سلام به وبلاگ رويال ماني خوش امدید*اين وبلاگ در نظر دارد تا راههاي كسب درآمد از اينترنت را به شما دوستان آموزش داده و معرفي نمايد اميدوارم با گذشت زمان وبلاگ كاملي براي كسب درآمد از اينترنت باشد و همچنين اميدوارم با نظرات سازنده خود مرا در اين راه ياري فرماييد.اگر ميخواهيد از جديدترين مطالب وبلاگ مطلع شويد در خبرنامه عضو شويد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to royalmoney.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com